Welkom!

UienMoestuinMirt
Dit blog heb ik in het leven geroepen omdat ik eten nu eenmaal een van de allerleukste dingen vind in het leven om mee bezig te zijn. Het gaat vanzelf en ik word er altijd blij van (een leuke bijkomstigheid is dat anderen als vanzelf ook blij schijnen te worden als ze bij mij komen eten). Ik heb heel lang getwijfeld over de toegevoegde waarde van de blog: immers er zijn al zóveel blogs over de meest uiteenlopende onderwerpen, en bovendien zijn er bóeken vol geschreven over eten. Maar niemand weet hoe ík eten beleef, wat ík van eten weet, dus hier is ie dan toch. Met dank ook aan de mensen die het openbaar maken van mijn overpeinzingen hebben gestimuleerd (citaat van mijn tante: ik denk echt dat de mensheid heel blij wordt van jouw recepten). En ja, het is ook best leuk om zelf stiekum te lachen als je je eigen schrijfsels terugleest en stiekum vind ik het eigenlijk best spannend maar ook leuk om dit stukje van mij met jullie te delen…;-)
Het is geenszins mijn bedoeling om je te vertellen dat dit dé manier is om te koken, ik kan alleen maar hopen dat je je kunt amuseren met het geschrevene en ik je enthousiasme kan prikkelen, het water in je mond kan doen borrelen en je naar de (super)markt doe rennen om zélf in de pannen te gaan roeren. Geniet ervan!

Geef een reactie

